Pallokeisarit miehet etsii uusia pelaajia

Laji on salibandy, joukkueen kotipaikka on Lohja, pk-seutu ja pelattava sarja Miesten 5.div, Uusimaa. Joukkueeseen kuuluu 22 jäsentä ja kalenterissa on 0 tulevaa treeniä tai peliä.

Mieskeisarit ei turhia stressaa. Pelaamme sarjapelejä miesten kutosdivarissa ja kaipaamme muutamaa pelimiestä lisää rinkiin. Treenejä ei tällä hetkellä ole suunnitelmissa kaudella 20-21, eli halvalla pääsee. ;)

Jos kiinnostaa vähän erilainen seura, jossa ei oteta turhia paineita voittamisesta (toki voittaminen on aina keskimääräisesti kivempaa kuin häviäminen), niin olepa yhteydessä. Luvassa on myös seuran yhteisiä bileitä.

Ota yhteyttä: matiaspirinen_90(miuku)hotmail(piste)com

Tutustu lisää: www.pallokeisarit.com

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 10 päivää sitten. Lisätietoja joukkueen kotisivulta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
Pallokeisarit miehet: kokoonpano